Still waiting for spring to come

Hallå där!
Sitter just nu hemma hos föräldrarna och dricker kaffe,
vi åkte till Kumla i lördags kväll (uttråkade till tusen)
vi var hemma hos syster och drack några glas vin och hade
det trevligt :) Har sovit här i natt, och vi tänkte ta oss en tur
ut snart och handla lite mat som ska lagas här, fiskpinnar
och riktigt mos med hemgjord remouladsås, yum!
Vi åker hem redan idag, har ju lite att fixa med hemma!
-
Och denna helg har min kcalplan gått lååångt över, det förstod
jag ju nästan, herregud vad det är mycket kcal i alkohol!
Det räckte gott och väl med en dag, nu  är det dags
att ta tag i mig igen, långa promenader och följa planen strikt!
Vi höres!

Nyårsafton <3



Ska  förresten ta och fixa mig en ny bloggdesign SNARAST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0