keep it slow, you know your progressing!

Hallå där!
Inga täta uppdateringar här inte, seg start att börja bloggen igen.
Onsdagskväll och jag sitter hemma hos La familia <3
Ska njuta av lite rött ikväll, har ju inte druckit rött sen förra året ;)
-
Förövrigt så går det bra med maten, promenaderna sisådär,
här hemma blir det limpmackor till frukost men det får gå,
kan ju inte förbjuda mig mot allt, det går inte! Huvudsaken är
att jag drar ner på det som gör att jag känner mig uppsvälld,
magen har faktiskt blivit MYCKET bättre, förrut krånglade den
alltid, gjorde ont och så knorrade den och gjorde ifrån sig konstiga
ljud, för mycket vitt bröd & pasta, och uppsvullen som en boll
efter varenda måltid! Tror inte jag är laktos eller gluten allergiker
tror helt enkel bara att för mycket kolhydrater och sånt får
min kropp att må dåligt! Man ska ta hand om magen! :)
-
The One and only och jag i somras ;]


Bye for now!





Kommentarer
Postat av: wictoria

sv; Ja visst är det snyggt!! :) Love it. Ne det är lite läskigt.. hehe :) Kram!

2012-02-13 @ 10:53:44
URL: http://wictoriawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0