SOMMAR

Det har varit några underbara sommardagar :)
Så surt att läsa på vädret att dom dagarna nu är förbi!
Åter igen i Kumla, vi kom för att hjälpa syster med att plocka
och slänga massa som ej behövs! Och det är ALLTID lika kul
att träffa henne och dom finaste ungarna i världen! Kärlek <3

Åker hem ikväll igen, surt men också skönt!
Kan ju bli ganska så tomt och ensamt när det bara är jag och Patrik
hela dagarna i Nora haha! Klarar mig inte i flera dagar med bara 1
människa hur mycket jag än älskar honom!
Förstår mig inte på folk som aldrig umgås med andra, måste va dötrist!
Älskar när det händer något oväntat eller när man impulsivt drar iväg
för att man får någon fixidé haha! Love life


...Och ja alla tycker vi ju olika här i livet, och lever olika!
Vissa människors liv förändras och det är inget negativt med det,
men kan ärligt talat säga att jag inte förstår hur vissa resonerar..
Det är liksom bara "Tack & Hej" nu ska jag byta liv bryta med allt
och alla som inte lever som jag. Och jag kan tala om att jag verkligen
INTE tänker ändra mig som människa bara för att vissa människor
i mitt liv börjar om på ny kula eller bara går upp i rök..
Herregud, det börjar faktiskt bli tröttsamt att läsa och höra allas
tjat om "gud hur orkar folk dricka så mycket?" Och det roliga med
det är att folk som sitter och pundar och håller på med droger anser
sig ha rätten att klaga och kasta skit på folk som festar,
inte fan sitter jag och skriver om hur mycket folk håller på med droger
var och varannan dag bara för att jag hatar den skiten?
LÄGG NER i stället för att lägga så mycket fokus på andra folk,
jag förstår verkligen inte hur folk orkar bry sig så jäkla mycket
om andras liv? Ni verkar ju inte ha något intressant life för 5 öre i såfall!
MIND YOUR OWN BUSINESS!

Kärlek! Till familjen, mina vänner och alla andra som förgyller min vardag <3

Kommentarer
Postat av: Jennie Nyberg

LOVE YOU! <3

2011-05-11 @ 19:43:55
URL: http://nattstad.se/JennieNyberg
Postat av: null

Såg att jag hade din blogg kvar på favoriter & var tvungen att hoppa in & kolla. Och jag kan ju vara helt fel ute nu men det känns lite som att delar av ditt inlägg är riktat mot mig, med tanke på vad jag hade skrivit i min blogg innan jag tog bort den. Att jag vill bryta med mitt gammla liv & allt det gammla som hörde till det osv osv. Får man ställa frågan, kände du dig träffad av mitt inlägg eller är det bara folk i övrigt som klagar på att du festar ofta? För om du nu skulle känna dig träffad av mitt inlägg så vore ju det helt fel. Jag ser inte ner på dig för att du festar, även om det så skulle vara från måndag till söndag så är ju det ditt val & ditt liv, jag har inte ett skit med det att göra. Att jag skrev som jag skrev var för att jag orkade inte ha kvar min FB pga av att 80% var kumlingar & dom flesta som jag umgicks med förr - festar folk. Orkar inte läsa om ständigt supande & ständiga bakfyllor mm, plus att FB tog upp för mkt tid & det var för rörigt & det är ju bara en stor skvaller sida igentligen. Som sagt, jag ser inte ner på någon som festar eller tycker att jag är bättre än någon annan för att jag väljer att inte göra det & jag klagar inte heller på dom som gör det. Alla gör vi olika så är det, då är det ju upp till mig att ta bort FB & sluta logga in där om jag inte orkar/vill/har lust att läsa samma samma samma jämt. Skitsamma det här var ingen arg kommentar riktad mot dig utan bara en fråga från min sida om du tog åt dig av mitt inlägg, för i så fall var ju det fel. Sen kan man ju undra (eftersom jag uppenbarligen tog åt mig nu av ditt inlägg, för det kändes som ett 'svar' på mitt) om du tror att jag sitter & knarkar eller menar du bara övrigt folk? För så pass mkt förstånd trodde jag faktiskt att du hade så du inte tror att jag gör sånt, eller? Tycker man ska vakna sin tunga lite på sånt, för den som påstår att jag, eller någon annan knarkar i närheten utav mitt barn, den är ute på jävligt djupt vatten. Om inte annat kan jag ju kanske slänga upp provsvar på nytagna rena prover som gjordes, senaste i slutet på april som jag lämnar pga mitt struliga förra liv som jag måste visa upp för att kunna få mitt körkort. Herrn här hemma i huset lämnar också prover, så nu kan vi sätta punkt för det. Sen att vi alrig hörs längre, det är ju som det är. Jag säger inte att det är ditt fel, inte mitt fel heller. Det är bådas, vi tappade helt enkelt kontakten när jag blev gravid & den har inte direkt kommit tillbaka igen, LEDSAMT nog. Men så är det ibland. Så jag önskar dig lycka till med ditt & hoppas du lever livet & har det bra. Kram / Linda

2011-05-13 @ 16:43:32
URL: http://null
Postat av: Sandra

Orkar inte sitta och skriva här.. Men NEJ menar verkligen inte dig när jag skrev om pundare! Du, jag ringer dig när vi har kommit hem om det är ok? Kram

2011-05-14 @ 15:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0