Keep in touch!

God förmiddag!
Det enda jag har hunnit med denna morgon är att
gå till Ica och handla mina cancerpinnar! Så nu måste
jag rycka upp mig, ta tag i typ 3 Ikeapåsar med tvätt
som måste vikas, och den lilla disken tänkte jag vara
snäll att ta idag ^^ Diskade faktiskt lite grann igår, men
annars minns jag inte när jag diskade sist!? har en karl
som diskar varenda dag, känns mycket bra att han inte är
en sån kille som slöar framför TV:n och inte lyfter ett finger!
Så vi delar på allt vi gör här hemma, jag lagar mat, han diskar,
jag dammsuger, han skurar, vi tvättar ihop och vi bäddar
sängen ihop! han är ganska "pedantisk" så han sköter
det där med att damma och torka överallt! Känner mig lyckligt lottad ^^
-
Och vad händer ikväll då? Min kära och mycket saknade vän
Linda
ska sippa lite alkohol ikväll :) Det var verkligen alldeles
för längesen vi sågs! Plånboken är ju inte så tjock så jag vet inte
hur jag ska göra ikv!? Får grubbla lite på det där!
TTYL!
nyårsbild, jag&sis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0