ikväll finner jag inga ord..

Har nog aldrig känt mig så ensam som jag gör ikväll!
Det känns som att allt bara rasar och det här vill jag inte.
Men nu är det så.. och jag kommer ingenstans heller!
Och tänk att ingen kommer hit heller, som vanligt!
Är verkligen trött på att finnas för andra när ingen finns för mig!
Ta åt dig den som vill, men så är det ju..
grymt besviken på den ena och den andra!
Vilken helvetes kväll jag har.
Folk tjatar om att jag ska åka till kumla och hit och dit,
ska JAG åka? Jag åker jämt och ständigt men åker någon
hit? svar nej! En sån här kväll vill jag bara ha
en stor kram och någon som talar om för mig
att allt ska bli bra, sånt behöver man ibland, men ingen finns där..
Sånt här får mig att inse vilka som bryr sig och vilka som inte bryr sig....
Har druckit något glas vin och grubblar och ställer frågan:
VEM är en äkta vän? För jag har ingen aning..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag känner igen dig i det du skriver.

även om jag inte flyttade långt så upplevede jag samma sak.

Jag ställer mig också frågan, vad är en äkta vän och vem är det.

Jag tror inte man får svar på det, utan man får ta vännerna lite som dom är.. :<



<3

2011-01-10 @ 22:22:48
URL: http://asterisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0