skriver av mig..

Stod nyss och diskade och hade massa
tankar & funderingar i huvudet, jag kände
att jag bara var tvungen att skriva av mig lite..
Vi hade som sagt planerat att åka till Kumla (igen)
på fredag eftersom att Karin skulle ha fest,
såklart att jag vill åka dit och träffa vänner & folk,
men nu så har jag faktiskt ingen som helst lust
med det längre, dels för att jag är så fruktansvärt trött
på att få höra och läsa "vänners" åsikter om
att "Hon hör aldrig av sig längre"
"Hon ringer aldrig när hon är i Kumla"
"Duger man inte längre när man har fått barn"

osv osv osv osv..
Är så grymt trött på det där så jag kokar!
Sen vi flyttade hit för 6 månader sen så kan jag nästan
svära på att jag har åkt till Kumla MINST 20 gånger,
jag har träffat mina vänner, och även folk som jag
enbart festar med, och NEJ varför i h*lvete skulle jag
försumma mina vänner bara för vissa att har fått barn?

Enda grejen är att vi liver helt olika liv,
och kanske inte kan umgås på samma sätt som vi gjorde förut.
Men om vissa tycker så om mig så fine,
då är ni inte bättre själva eftersom att ingen av er
ens har hälsat på mig i Nora.
-
Allt är så grymt tråkigt när det blir så här.
Och jag har hört så mycket skit som vissa inte
ens tror ska nå fram till mig!
Men hallå? Ni bor fortfarande i Kumla och där
går det inte att ha några hemligheter det märkte
jag ju KLART & TYDLIGT för några veckor sen..
-
Keep it going, I´m done!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0