Våren är här

God morgon :)
Gick upp ganska tidigt idag, (tycker jag)
Underbart väder
ute, det känns verkligen som om våren är här! :)
Igår åkte solbrillorna på och dom kommer användas idag med!
Vi ska åka fram strax och posta ett brev som vi glömde igår..
Sen bär det hemåt igen och vänta på Emelie som ska komma
hit och fortsätta med väggen! <3
Måste ladda mina batterier till kameran
sen så jag kan fota lite, har inte gjort det på några dagar, tråk!
Har inga bilder kvar på datorn heller eftersom Stefan hjälpte
till att formatera om den igår eller vad det heter,
så nu går min dator fortare än nånsin :) Tack!
-
Vi hörs.

Förra våren, exakt 1 år sen!


Kommentarer
Postat av: simone

Snygging ;) Fint halsband!

2010-03-16 @ 13:21:08
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0