Two tuff days!

Godmorgon!
Här har det inte blivit mycket sova..
Kunde inte somnan i natt, jag hade fuktansvärt ont i magen,
det sved och kändes jätte konstigt :S
runt 03.00 kom jag i säng!
Uppe med tuppen idag, likabra eftersom att vi har tvättstugan,
ska tvätta ALLT så det inte finns en gnutta smutstvätt
när vi flyttar!
Har fortfarande ont i magen, vet inte vad det kan vara,
börjar ana att jag känner av all stress nu, det finns så himla
mycket att göra de här 2 dagarna innan vi flyttar!
Det känns verkligen jättestressigt..
Det ska bli så skönt när allt är klart i nya lyan,
då kan jag äntligen slappna av!
-
Måste fram till banken idag också,
min bankdosa funkar ju inte så jag måste betala hyran där!
-
Vi hörs lite senare!




Kommentarer
Postat av: Johanna The Dreamer

Hoppas det blir bättre!

2010-03-29 @ 15:34:57
URL: http://johannathedreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0