Personlig @ our home

Gokväll :)
Personliga stuff från vårat hem!

Patriks fina fisk!
Passar utmärkt eftersom han ÄLSKAR fiske :)

Jag är Kuddtokig! har kuddar överallt!
Den senast köpta, IKEAs stora och mysiga!

Ljuslyktor i alla former är MIN GREJ! ;)
Har hur många som helst. (har inte alla framme samtidigt)

SmyckenSmyckenSmycken!

Mormors gamla örhängen, som mamma ärvt
och sedan gav hon dom till mig,
supersnygga tycker jag, lite gammal stil sådär! :)

På kylskåpet sitter denna magnet!

Patrik & Jag i all evighet <3
(
bild från i somras)

Tonight:
Patrik vill baka muffins, haha!
Lite försent för det nu känner jag, plus
att jag frågade om Frida & barnen ville komma
över imorgon och baka muffins,
så imorgon får det nog bli!
Myser i soffan och kollar på när älsklingen spelar PS,
något spel där man slåss och snor bilar? haha!
Inget för mig..


Kommentarer
Postat av: Louise

Joo, vi kanske ska ses till helgen :) Är det GTA han spelar? Det är ju askul :D puss

2010-03-03 @ 22:44:13
URL: http://thailandssol.blogg.se/
Postat av: Louise

JAAA det måste vi! <3

2010-03-03 @ 23:49:38
URL: http://thailandssol.blogg.se/
Postat av: Li.

tack stumpan .) jag ska kika n till henne direkt :) ♥ .hoho .



känns som om dt kan bli en toppen dag :) och jag hoppas verkligen att det blir desamma för dig !! . nu blir de snart lite träning. (L) pussa

2010-03-04 @ 09:24:19
URL: http://slutaaldrigkampa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0