KANAL 5

Just nu tittar jag och Älsklingen på Halv åtta hos mig! :)
Drcker en varsin kopp kaffe för vi blir bänkade framför
TV:n hela kvällen typ :)
20.00: Dating in the dark
21.00: Desperete Housewifes
21.55: Cougar Town (stavning?)
-
Tänkte passa på att slänga in en bild
skorna och treggingsen jag klickade hem förra veckan!
Blev några toppar och såklart smycken också!
Båda två beställde lite nytt :)
Fick ju hem ett litet presentkort från H&M i förra veckan ^^

Korallfärgade, blir SUPER i sommar :)

Sötis, lite skäggig?
Han och 2 vänner har nämligen slagit vad,
att den som rakar sig först får ge de andra
en flaska sprit(!!)
Haha, han funderar starkt på rakning, jag förstår honom :)
men han är lika med eller utan<3


Kommentarer
Postat av: Sara [Tävling på bloggen!]

Är skorna också från H&M?

Kram

2010-03-02 @ 20:26:52
URL: http://www.februaritjej.se
Postat av: emelie holmström , :)

hehe då kollar vi på samma saker :D!

tisdgaar kommer bli min favorit dag :D!

snygga skor btw :D<3<3

2010-03-02 @ 22:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0