It´s going slow..

Hejsvejs!
Middag snart, det blir kyckling & avocado för min del!
Men innan jag äter ska jag knapra mina nya piller,
det blir tredje dagen jag använder dom, undrar när man ser resultat?
Jag pratar om Kaloriblockerare, man ska ta en 15 minuter innan middagen,
2 gånger om dagen, den ska tydligen Blockera upptaget av 1000 KCAL!
Låter ganska mycket, men det låter bra!
Jag har ett mål: - 7 KG!
Har även börjat käka Betacarotene, som skyddar solen mot UV,
och så får man bättre pigment, toppen :D
Resultat efter 2 veckor ja tack det vill jag se ;)
-
Nya söta shorts från H&M + mina ben!


Kommentarer
Postat av: evelina

Först och främst BERÄTTA mer om kalori pillerna hahaha ;);)



sv:- Ja man blir så förbannad så det är inte sant, gör någon sällskapshund" något mot en människa då blir det inget liv. Pinsamt är det- Hoppas verkligen inte det kommer bli något förbud här, men det tror jag aldrig det kommer bli. Finns tack å lov vettiga människor kvar.



Men vad är det som är fel? blir ju ledsen :( hoppas inte det är något jätte hemskt. Vad fin du var i klänningen btw borde du ändå använda oftare ;) <3<3<3

2010-06-09 @ 17:07:21
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/
Postat av: Dojjan

Hej, ja skulle bara vilja fråga vart du köper kaloriblockeringstabletterna :) nu fick du sveriges längsta ord också jah!

Du kan ju typ, skriva på mail, hahha ;DD

gillar bloggen btw :)

2011-09-23 @ 00:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0