Dagen efter..

Godmorgon?
Haha lite sent kanske.
Men jag vaknade inte förän runt 11,
och då av att det TOKplingade på dörren.
Min första tanke var typ: VEM FAN KAN DET VARA?
Det är ju inte direkt så att vi umgås med folk här i Nora,
så jag kikade ut genom fönstret och såg en XC90, hm..
Det var Patriks farbror och Benny, dom drack en kopp
kaffe och åkte ganska snabbt! Skönt eftersom jag var
helt nyvaken och hade inte hunnit känna efter om jag
var bakis eller inte :P Men det var jag inte, tackochlov!
Patrik är iväg nu och köper frukost.. Men jag är inte
lika hungrig längre för jag har gått i kylen och småätit
tomater och korv, haha!

Vet inte vad denna dag har att erbjuda,
jag vill hitta på något kul i allafall!

Har låg vi i onsdags, Helt ensamma, härligt :)



Kommentarer
Postat av: wictoria

skönt att inte vara bakis! Det är typ halleluljamoment när man känner att man inte är det dagen efter fylla :'D



sv; haha är du också sån?! :'D SKönt då är jag inte ensam.. Det tar emot, fast jag vet att jag inte kommer att använda kläderna :'D

2010-06-12 @ 13:42:43
URL: http://wictoriawester.blogg.se/
Postat av: wictoria

Ja visst va det söt förpackning! :) Men om det är gott är ju en annan femma ;'D

2010-06-12 @ 16:45:09
URL: http://wictoriawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0