Nu saknas bara soffan..

Japp, vi var ju som sagt till Ikea idag, ooom jag älskar att gå där! ;)
Det slank ner ett och annat som Patrik ville ha också,
annars brukar det bara vara jag som springer och plockar på mig saker :P

Som tur var så fanns det ETT bord kvar i den färgen vi skulle ha
så det tog jag direkt! Haha det stod slutsålt på dom och Patrik stod där fundersam
och undrade vad vi skulle göra, jag tyckte vi kunde ta två andra mindre bord  i den
serien så länge men det tyckte inte han. Så vi stod där och funderade och då
ser jag att det visst fanns ett bord kvar vid sidan av, haha snacka om tur!
Inte ens personalen hade märkt det som skrev att det var slutsålt!
Passade på att köpa med en hylla i samma serie också.

Jag är nöjd i alla fall! :D
Just nu är  Patrik och hjälper Johan och Karin med flytten,
jag är avundsjuk, vill också hitta ett hus som man kan hyra ju.. :P

Anyway, hä kommer några bilder på det nyinköpta (hatar kameraljuset, färgerna blir inte detsamma)

Före: Svart bord och beige ryamatta. (Ignorera mig på bilden xD)


Efter: Vi ska köpa en ny Tvbänk i samma serie också, det måste ju matcha!




Jag älskar grönt i inredning! Första gången jag sa till Patrik att vi skulle köpa
en grön matta så trodde han att jag skojade haha!


Och nu ska vi bara spara ihop till en ny soffa! Gillar INTE våran!
Och har föresten INTE blonderat håret nu på över 2 månader! Duktiga jag.
Jag ska vänta ett tag till sen får vi se om det blir blondering eller någon annan hårfärg.?
Mitt hår har verklgen mått bra av att vila, det växer och blir friskt och fint nu ;)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vad fint det blev! Jag kommer springa i inredningsbutiker stup i ett när jag flyttar hemifrån ;) älskar också inredning!

2010-01-26 @ 23:34:50
URL: http://felicianeveelius.blogg.se/
Postat av: Anna ( Karins mamma)

Snyggt blev det, men den gamla soffan ska ni sälja den ? Är intresserad om det är skinn o denär så fin som det ser ut på bilderna. kram

2010-01-27 @ 19:46:06
Postat av: Louise

personligen gillar jag inte grönt men mamma älskar det och har grönt i tex sovrum,met och det är väldigt mysigt och "varmt" i rätt nnyans :)



kan inte ses på onsd förresten! kan vi bestämma en annan dag? puss!

2010-02-01 @ 13:59:03
URL: http://thailandssol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0