Kaffe med mjölk!

Och STÖRANDE att jag nyss hade skrivit ett ganska
så långt inlägg, som inte blev sparat? Ooooh!
Ska i alla fall ta bussen fram om ca 45 minuter,
ska ha möte på Arbetsförmedlingen, äntligen får jag min Handlingsplan!
Innan mötet ska vi upp till Frida & Stefan en snabbis,
och efter mötet blir det "storhandling" på Maxi!
Kanske slinker det ner slingmedel i korgen också?
funderar på om jag skulle göra massa slingor
i stället för att helblondera mig som jag alltid gör annars..
Men det återstår att tänka på en stund till :P

OCH, inge mer skräpmat för min del! USH!
Tittade på kort på mig själv som var taget för någon dag sedan,
OMG vad var det jag såg? Vet inte hur många kilon
jag har lagt på mig, men LAGT på mig det har jag! :S
Så det blir att köpa hem massa frukt och sallad,
det är ju betydligt bättre att knapra på när suget efter fet mat kommer smygandes..
Annars vet jag själv vem som INTE kommer att visa sig i bikini i år!

Pusshej ;)

Me & Mami för längelänge sen :) <3


Julen 2008!


1 vecka sedan! Armarna!?

Kommentarer
Postat av: Linda

"Armarna?!" Hahaha du är så rolig gumman, tycker du är fin som du är! :D

2010-01-27 @ 12:31:20
Postat av: Felicia

Men vad knäpp du är.. Ät och må bra, haha! ;D



sv; Nej förstår det :) måste vara skitkul att ha en lägenhet att inreda. Hehe, vad jag längtar efter ska jag inte avslöja, men jag kan säga att min blogg kommer bli betydlig roligare fr.o.m. hösten 2011, haha. Ett tag kvar, men det är det jag längtar till :)



2010-01-27 @ 16:02:41
URL: http://felicianeveelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0