Tanklös?

Jag har ju inte bloggat så värst mycket
den senaste tiden!
Jag har faktiskt inte haft någon större lust!
Och jag vet inte varför heller, för jag älskar ju vanligtvis att blogga!
Så jag tänkte att jag slänger in ett litet inlägg :)
-
Vi har fått kontrakten på nya lägenheten,
blev överlycklig när dom kom :D
så dom har vi skrivit under och skickat tillbaka,
nu hoppas jag bara på att vi får den uthyrd innan 1 Juni!
Vi ska lägga ut lägenheten på blocket idag,
så hoppas det är många intresserade ^^
Kan ju bli lite svårt kanske,
eftersom det redan ligger 3-4 LIKADANA
sånahär ute på blocket, och våran hyresvärd måste
ju godkänna de som ska flytta in efter oss,
håller tummarna på att det går SNABBT! :)
-
Snart blir det kryssning,
bara 8 dagar kvar! ^^
Fanvad kul det ska bli!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0