Nattugglans funderingar!

Ush, ligger fortfarande vaken!
Ska egentligen tvätta klockan 7,
kanske görs om jag håller mig vaken?
Har legat och läst blogg på blogg på blogg,
mestadel bloggar om viktminskning,
och insåg liksom
att jag bara krashade mitt mål! FY!
1 vecka gick det kanon, sen rakt ner i botten!
Bloggarna ger mig i alla fall motivation till TUSEN!
Så då kom ju ångesten direkt
-var den där halva chipspåsen verkligen värt det förut? NEJ!
Imorgon, ny dag, nya tag NY START!

Puss&Godnatt/Godmorgon? :)



Kommentarer
Postat av: Karin

Men så bra inte bara jag som har fuskat haha Blev kinamat igår. Tog nya tag idag:)

2010-03-02 @ 18:55:36
URL: http://www.karins-hundar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0