Kalorier!

Jag kommer så väl ihåg för typ 2-3 år sen hur
jag maniskt räknade kalorier i ALLT jag åt.
Vissa tyckte jag var knäpp, haha.
Och ärligt talat så funkade det faktiskt för mig.
Har alltid en gräns att inte äta mer än 1000 Kcal per dag!
Och man går ner så klart, så det har jag gjort under den
här veckan, (räknat Kcal alltså) ,maxintaget var 900 Kcal, igår.
Än så länge är det bara 210 Kcal idag,
så mer kan jag äta :D Men inte efter klockan 19.00.
-
Jag tycker att denna metod är lättast
och passar mig perfekt!
Eftersom jag har svårt att vara utan potatis,
pasta bröd m.m, så äter jag det jag vill,
i lagom mängd. Grovt bröd såklart,
potatis! Men något som är sååå svårt
är OSTEN, jag avgudar ost, kan äta
hur mycket som helst!
Och sen kan vissa tycka att kalorier är krångligt
och svårt att räkna
, det  tyker inte jag!
Det är väldigt lätt när man lärt
sig hur man ska gångra och dela..
-
Nu ska jag äta klart min Soppa!
Hörs sen!
Pusshej



Kommentarer
Postat av: Felicia

sv; Hahaha. :) jag kommer nog aldrig komma in i en sån fas!

2010-02-03 @ 15:26:33
URL: http://felicianeveelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0