Helsingborg!

God morgon!
Just nu sitter jag och Patrik och dricker kaffe och fixar lite med
packningen innan han åker iväg till Helsingborg!
Måste säga att jag är lite smått orolig över hans långa bussresa
i det här vädret, tänk om bussen får sladd eller krockar?
Det har ju hänt några olyckar sen igår kväll :S
Men föroppningsvis går allt bra,
jag ska ringa honom en gång i timman, haha :)

Senare idag ska jag fram och titta efter lite
presenter till Frida & William som fyller den 5 Februari :)
Btw, hade över 50 besökare igår :) men bara 2 kommentarer?
Kom igen nu! :)
-
Hörs sen.
Pusshej

Patrik <3


Kommentarer
Postat av: froidan

Aw, jag som ville hinna säga hejdå ;( Hoppas resan går bra för han! Haha, massa besökare som kom in från min sida säkert, tråkigt att dom inte kommenterade dock ;P <3

2010-02-01 @ 10:29:38
URL: http://froidans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0