GOD morgon!

Har alldeles nyss varit i tvättsugan och
hämtat alla jeans och min jacka som jag tvättade igår
(tog någons tvätt-tid) :P
Jag hade ju som vanligt missat min tid som
var i onsdags!
-
Gick som vanligt och la mig sent,
jag tror klockan var ungefär 02.00!
Och i natt var det verkligen svårt att somna,
magen kurrade som bara den!
Men det känns bra idag, för inte är jag hungrig än :)
Det blir kokta ägg och banan!
-
Sitter just nu och pratar med älsklingen,
pratar planer om famtiden,
allt känns ljust just nu :)
-
Ska hem till syster och fira dom senare :)
Grattis Frida & William <3
Sen vidare hem till Lulluuuuuu :D

HÖRS!
PUSS!


Kommentarer
Postat av: patrik

vi kommer få en fin framtid. det vet jag. älskar dig

2010-02-05 @ 12:43:50
URL: http://enpatrik.blogg.se/
Postat av: Felicia

vilken fin kommentar du fick av patric ju :) och dessutom blir jag nyfiken på allt nu! haha.

2010-02-05 @ 14:15:19
URL: http://felicianeveelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0