En bra dag!

Hallå där!

Haft en toppendag idag!
Fick nys ett mail som gjorde dagen ÄNNU bättre :)
Är så glad så jag kan inte beskriva i ord!
-
Vi var även hemma hos syster med familj och hälsade på förut,
barnen växer så fort, lilla Anton går hela tiden
och William är för söt at prata med:)
Så kul att kunna konversera med en treårig :P
-
Vi var även en snabbis på Marieberg!
Och jag åt 2 cheeseburgare! :O
Det som har gått så bra för mig hittils,
inge godis, chips eller skräpmat och
så trycker jag i mig 2 cheeseburgare i världens fart!
600 Kcal bara sådär!
Men jag mår inte så jättedåligt faktiskt, vad gör en enda gång? :)
-
Nu blir det lite Köttfärslimpa och potatis,
och resten av dage får jag tugga äpplen och grapefrukt ;)

PUSSHEJ

Igår, det dracks lite vin ;)


<3


Kommentarer
Postat av: froidan

Vad var det för mejl? :) <3

2010-02-10 @ 20:06:27
URL: http://froidans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0