Ed Hardy

Host och snor!
Ush vad jobbigt det är :/
Igår mådde jag hur dåligt som helst,
blev till och med andåfdd när jag hade gått typ 10 meter..
Hade ont i hela kroppen och ville bara sova hela dagen.
Men idag är det bättre!
Har ganska bra immunförsvar tycker jag själv,
eftersom att jag sällan blir sjuk, och när jag väl
blir det så håller det bara i max 3 dagar!
Strax blir det en varm dusch sen ska
jag ta tag i disken och börja med maten!

Mums
på den här parfymen!
Får verkligen inte nog av den!

Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

var har du köpt den parfymen? =)

2010-12-16 @ 14:03:28
Postat av: Sandra Is The Shit!

parfym.se :)

2010-12-16 @ 14:52:38
URL: http://ensandran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0