This Bag is a Must Have in Summer!

Halloj!
Hade helt glömt bort att det var lördag idag! :O
Känns som typ mitt i veckan! Haha jag satt och funderade förut
FB varför alla skrev att dom groggade och drack öl,
undrade om det var någon speciell dag idag,
men sen kom jag ju på att det var lördag! Snurrig..
Vi kikar på TV och bara tar det lugnt ikväll, skönt det :)
Passade på att gå in På Esprits hemsida, och hittade en väska jag blev KÄR I!
(
eller 3 om jag ska erkänna)
Och den gula vill jag verkligen ha, hur somrig och snygg som helst!



Vi hörs imorgon! <3


Kommentarer
Postat av: V

sv: Klockörhängena du undrade om kommer från Gina tricot :)

2010-04-10 @ 22:12:05
URL: http://psalmijanuari.blogg.se/
Postat av: wictoria

riktigt söt väska.. Jag vill ha den svarta!! Snyggt att den va helt turkos inuti :)

2010-04-11 @ 15:13:50
URL: http://wictoriawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0