Spökstaden!

Gokväll!
Vi är lite smått skräckslagna här hemma, jag vet ju att många
har pratat om att det spökar här&var i Nora,
det var ju till och med med i  Det Okända! Här i närheten!!
Tänkte på det igår när jag skulle sova, jag ogillar nya lägenheter
och är ofta rädd när jag ska sova så jag tänkte på spöken
och om jag skulle höra otäcka ljud osv..
Så nu när vi sitter i soffan hör vi ett eller flera glas som ramlar
i golvet och går sönder ute i köket!
Jag går ut och tittar, nehepp inget trasigt nånstans! Skumt!?
Tittade i alla skåp också om det hade ramlat något..
Sånt här gör mig rädd, och jag brukar inte vara rädd annars!
Så just nu inbillar jag mig att det var något annat.. men vadå?
-
Hm, iallafall, jag gjorde iordning Kycklingwok nyss som vi käka
till en varsin öl, mätt och belåtna! :)

Ush så får vi se om jag kan somna i natt,
jag kommer väl säkert ligga och höra massa ljud.. :(

WOK!

ser lite bekymrad ut? Haha! Dagsljuset var skarpt för ögonen..


Kommentarer
Postat av: anna

usch så läskigt, haha!

2010-04-02 @ 00:26:13
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0