Need for food!

Gokvällens!
Åt för en stund sedan lite mat, det var gott,
med tanke på att den senaste riktiga middagen jag åt var i förrgår..
Känner mig proppmätt fast jag inte fick i mig allt,
och just nu ska vi baka kladdkaka,
inte för att jag ska äta det
men jag hjälper Patrik att baka :)
Haha jag satt och funderade lite förut och tänkte att
"jag skulle ha vart magsjuk lite längre, då tappar man ju massa vikt ju!"
Nog kändes det att man inte ätit och att magen hade lagt sig haha
men nejtack! En dag med spysjuka räcker!
-
Kika lite på TV och bädda rent i sängen sen,
det behövs verkligen efter mina 2 svettiga nätter haha!
Och imorgon ska det bakas Scones till frukost, sen blir det ett besök till AF!
Skinkstek, sås & potoatis!




Kommentarer
Postat av: W I C T O R I A

åh kladdkaka! <3



sv; haha man är lite hypokondrisk! Det är tydligen nått som heter Ganglion.. Kommer bara kanske gå bort av sig själv :-S KUL! haha

2010-04-06 @ 21:01:36
URL: http://wictoriawester.blogg.se/
Postat av: Your Dream Closet

åh det där såg ju inte äckligt ut, jag som är SÅÅÅÅ hungrig !! :P

2010-04-07 @ 14:09:02
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0