Med smak av Granatäpple..

Gokvällens..
Är proppmätt just nu, åt nyss en väldans god Kycklingsallad! :)
Men ändå så känner jag mig smällfet, kan va för att jag känner mig så
pass mätt så jag spricker! Inge dåligt samvete här inte.. Det var ju trots allt sallad! ;)
-
Vi tvättar för fulla muggar och ska snart traska till Ica,
ovanligt
? Nej haha! Men mjölk måste jag ju ha tills kaffet imorgon bitti..
Efter det ska vi på möte klockan 14.00! Håller tummarna!

Fresh!

Har ni smakat den här? hur god som helst! :)





Kommentarer
Postat av: evelina

sv: Men fan vad skönt babe att det ändå löst sig nu :D <3<3<3 ja fitt alkhol gör en ju bara mongo- hahah börjar redan bli orolig tills fredag- mitt huvud kommer ju inte direkt tänka när jag går på systemet (evelina tänk nu att du imte druckit sen juladan så köp inte för mycket- nej det kommer tänka som alltid- jaha nu har jag vin, så hur många cider behöver jag för en redig fylla som håller någorlunda å så man inte blir allt för runerad på krogen- du hör ju STÖRD ÄR MAN" hahaha;);)



Men klart ni ska hålla sams<3<3



Nej har själv inte varit på 1 år nu, så mitt hår är super slitet inte kul å absolut inte vackert- så nu är det dags. Har verkligen inte cash till det egentligen, men har ju fan inget val.



Men det värsta av det värsta- Super rädda & nojjiga jag, har väldigt ont i en tand på nedersta raden typ tredje tanden. Det ser ut som en förflyttat sit lite? (min kompis sa att om kan göra det) så nu har jag fått som ett litet mellanrum jämte, å det gör ont känns typ som växtvärk. Jag som inte varait på tandläkarn på 2 år är livrädd- tänk om den dött? eller typ ruttnat- inte fan kan en tand bara trilla ut? Jag är rädd på riktigt nu, haha fy fan vill att alla ska säga nej evelina spelar ingen roll hur länge du inte gått dit sånt kan inte hända.;);)



Ha en toppen kväll 3<3<3<3

2010-04-27 @ 20:20:10
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/
Postat av: malin

ja, jag har börjat blogga lite smått igen ;) hehe .. TACK :D okej, får kika in där ;)

2010-04-27 @ 21:46:06
URL: http://mmalinnygren.blogg.se/
Postat av: Your Dream Closet

ja de där såg ju inte lite gott ut måste jag erkänna :) kycklingsallad var längsen !

2010-04-28 @ 22:58:50
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0