Lovely day!

Godmorgon!
Känns som en bra dag idag, fast ändå inte! haha wierd:)
Dricker mitt kaffe utan mjölk för Patrik tog det sista igår för han lovade
att gå och handla ny nu på morgonen så jag skulle FÅ MJÖLK I KAFFET!
Men nej, haha han har inte kommit iväg ännu..

-
Har suttit och kollat gamla kommentarer, ush blev på dåligt humör!
Tack och lov så får jag inga fula & taskiga kommentarer nu för tiden
, (peppar peppar)
Och det är jag väldigt glad för, men det finns ju fortfarande idioter där ute som sitter
och skriver till folk
, taskiga och jävliga saker om andra och deras liv som
personen/personerna inte har ett skit med att göra!
Tur att dagens teknik finns med IPadresser, vissa folk verkar inte fatta att
man kan spåra, kanske för att vissa folk är väldigt blåsta! :)
Har kommit fram till att dom människorna måste må VÄLDIGT DÅLIGT,
och vara väldigt avunsjuka.. Stackare! Ta hand om ditt eget patetiska livi stället!
-

Så var bara tvungen att skriva av mig, puh! haha!
Ne nu har jag lite att fixa, hörs sen :)
Pusstja




Kommentarer
Postat av: lelle.wh

Hej Mina Älsklingar! Vad är det somhänder det va som en hel tornado gått genom hela din kropp efter det sista utlägget . Ta det lungt , du behöver inte ta allt personligt när du är så populär. Jag älskar er. kram ta hand om varandra.

2010-04-20 @ 19:51:28
Postat av: lelle.wh

Hej Mina Älsklingar! Vad är det somhänder det va som en hel tornado gått genom hela din kropp efter det sista utlägget . Ta det lungt , du behöver inte ta allt personligt när du är så populär. Jag älskar er. kram ta hand om varandra.

2010-04-20 @ 19:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0