Lågpriser!

Hellu!
Nyss hemkommen efter ännu en promenad! :)
Patrik och jag gick runt en sväng och kollade vid andra sidan av Ån,
den var hur lång som helst, jättemysig tnu när solen tittar fram!
Traskade in till Lågprismagasinet en sväng också,
fan
att vi inte hade mer pengar, hittade 1000 grejer vi ville ha där..
Älskar numera Lågprismagasinet!
Men det vi fick med oss hem var massa nudlar, 2 kortlekar och Rökelse med doft av Coconut!
Vi har hur många olika dofter som helst hemma
så jag var ju bara tvungen att testa på den doften :)..
Iaf, det gick endast på ynka 30 kr för allt.
-
Satt på balkongen över 1 timma förut och solade också,
har fått färg så det känns gött ;)
-
Blir en sväng till Ica sen också och köpa Lök!
Löksoppa
ska det bli, riktigt gott!
Nyttigt och mättande också + att det sätter fart på magen! :)

Blir att tända Rökelse ikväll!



Kommentarer
Postat av: Sooz Photography

sv: Tack! Den var goood :)



Lågprismagasinet låter som ett kul ställe, fast jag tror inte det finns där jag bor. Har dom allt möjligt där? ^

2010-04-11 @ 15:45:15
URL: http://chiliad.blogg.se/
Postat av: chacharlie

Jaa, det gör det verkligen! :D Den verkar bra!

2010-04-11 @ 19:00:39
URL: http://charlottechristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0