Förr i tiden var jag aktiv!

Gymnastik, Fotboll, Pingis, Badminton, Basket you name it!
Och jag var även Frimärkssamlare och var medlem i en klubb ^^
Haha, sen bara dog allt och jag gjorde ingenting..
Började högstadiet, började röka & dricka.. Inte bra..
Men jag hade INTE varit den jag är idag om jag
hade fortsatt med allt annat, jag vill inte vara annorlunda heller,
jag trivs med mig själv :)
Och jag är glad att allt det tuffa jag gått igenom bara
har gjort mig mycket starkare!
Jag hade inte varit lika framåt som person annars som jag är idag,
jag skäms inte för att säga vad jag tycker och jag kan ta skit & kritik!
Jag är van! Haha! Man vänjer sig vid att strunta i det som
är meningslöst skitsnack och andra folks avundsjuka!
Skulle inte vilja ändra på nånting,
förutom mitt sista år på Gymnasiet, all frånvaro gjorde så att
jag blev "kickad" från skolan 1 månad innan studenten..
Jag hade köpt studentmössa och allt, just då brydde jag mig inte,
men IDAG gör jag det! Ångrar det så fruktansvärt mycket!
Not much to do, pluggandet är inget för mig just nu.. kanske längre fram!?
--

Jag mår bra i själ & kropp, livet är på topp :)

Valborgsmässoafton förra året! Kanske blir det en sväng
till Kumla på Valborg i År
, BÄSTA LINDA ska kanske ut :D
Vad ska ni hitta på på valborg? :)


Frimärken, man kanske skulle börja samla igen?
Dom kanske blir värda något om några år? Hahaha!



Kommentarer
Postat av: evelina

hahahahahahah baby jag känner igen det där, jag ballade ur sista året och det vill jag lova syns på mina avgångsbetyg. Hahaha några veckor efter studenten tänkte jag snart pluggar jag upp betygen. Idag två år efter har jag fortfarande samma skit betyg, vem orkar?



Fy fan på valborg ska jag äntligen få lite alkohl i den här kroppen igen- det har jag inte fått sen nyår. Kommer vara i heaven;)

Buffalos var ingen hit , men var inte jag i den där groteska munkjackan jag hade heller;) hahah illa!.



Blev lite fler blåa pennor, får ta lila nästa gång- verkar verkligen dööö hot- frimärkerna kommer absolut brings cash längre fram- bara börja samla igen;)<3<3

2010-04-16 @ 16:21:38
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/
Postat av: evelina

hahah inte vårat fel att det inte finns ngr jobb;);)

hahah ja jag börjar bli lite orolig vill inte göra bort mig första utekvällen- som alltid annars. Hahah man vill ju visa upp en luuugn sida nu höhöhö-



Det får vi absolut hålla utkik efter- turkos is the the color nu ju hahahah;)

2010-04-16 @ 19:51:30
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/
Postat av: Your Dream Closet

åh jag kommer ihåg när jag höll på med gymnadstik... jag har samlat på frimörken jag med ;D

2010-04-16 @ 20:53:54
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/
Postat av: jennie

Hej gumman, det var en slyna som skrev förut att soc borde ta mitt barn & att det är synd om henne.

Hahhaa

Vart bara så jävla arg på det..

Kul att du läser bloggen =)



Puss <3

2010-04-16 @ 22:23:26
URL: http://mondoblog.se/thetrue
Postat av: Melinda

vad fin blogg du har :D

2010-04-16 @ 23:47:57
URL: http://itismelinda.blogg.se/
Postat av: En Romantisk Saga

vad roligt att samla på saker :)

2010-04-17 @ 16:51:10
URL: http://enromantisksaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0