Big hair, black eyes, fakebrown skin and high heels and you´re ready for everything!

Gokväll!
Och jag som snackade om bättre uppdaterin idag! Pft!
Har haft lite att göra! Har äntligen hämtat ut mitt paket :)
Innehöll bla Cocosolja, SprayBUS, Örthé och lite annat smått & gott!
Jag är verkligen nöjd med Spraybusen, lätt absorberad och torkar SNABBT! 145:-
Inge kladd alls, har använt den 2 gånger idag redan ^^
PLUS att den doftar supergott, lite godisdoft! :)
Thét ska jag prova ikväll, hoppas jag kan somna bättre av det? :)
Ska ta en scrub i kväll igen, med mitt nya VanillaScrub, det är den godaste Scruben jag har luktat på!
Helt härligt mjuk och kom i en söt liten burk!
-

Thé för nattsömn! (does it work?)

Spray! Jag kommer garanterat att överdosera, 5 gånger dagligen med bus! haha!

VanillaScrub!

Hämtade Chokladasken idag, kassörskan var gullig
och sa att vi fick ta Paradis om vi ville istället för Aladdin :D


Kommentarer
Postat av: DesignFlower [Foto & Design]

Hejsan! Skulle du kunna maila bilderna och beskriva hur du vill ha det i din header?

Har skrivit in min e-mail så du kan skicka till den.

2010-04-21 @ 17:27:25
URL: http://designflower.blogg.se/
Postat av: evelina

hur illa är det inte att jag seriöst tyckte kaffesump/kako såg gott ut? hahahah;) men sen såg jag asken- hej skjut mig nu;);) åååå vill med ha vanilla scrubben. GE MIG NU!



Yes sant svårt, gick själv från silverstedt blond till brunett, inte kul- tog ett antal gånger (rååån) att få en hyffsad för (som man ändå bara ångrar sig)

nu behöver du ju inte tänka på det som har sambo- men man får absolut ligga mer som blond hahahahahahah;););) okej- jag får väl skylla på att jag inte varit på krogen sen 1782- snaaaart;););)



Hahahaha jag gav mig nog ut på för djupt vatten med det där porr sms´t- fick väl både ja & nej vad jag ville höra- jävla killar höhöhö.



Nu är inte solen framme, är så jävla nära på att missbruka bus - men jag ska klara det här. Förhoppningsvis kan man sola imon;);)<3<3<3



Ha det toppen handsome<33

2010-04-21 @ 17:31:16
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/
Postat av: wictoria

åhåhåh, vill ha den där spraybusen! Som besatt är man :'D & Den där paradisasken skulle jag ha bläddrat mig förbi, vart SJUKT sugen på choklad nu :-( :'D



Duuu, ladda ner picasa 3 från google? Om du inte har testat det, jag tyckte det var asbra! :)<3

2010-04-21 @ 19:03:45
URL: http://wictoriawester.blogg.se/
Postat av: Your Dream Closet

att tatuera sig är en smärta kroppen klarar av. Sne behöve rman ju inte välja att tatuera sig på revbenen, fötterna eller kring handlderena där jag tatuerat mig, och där hyn är som tunnast, för där gör det också ondast. Tycker absolut inte ska du vara rädd för det :)



du måste verkligen se om de där Te;et fungerara för isåfall måste jag med köpa de :)

2010-04-21 @ 19:26:00
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/
Postat av: evelina

hahahahahaha, men är ju så in ihelvetes sugen hela tiden. Jag tycker fan vi tejpar igen munnen så är dom där fem kilorna ingenting;);) nej men vi borde sätta upp 5kg båda två. Det vore ngt;)- nej man vill verkligen inte scrubba bort färgen, jag menar det är därför jag är så dålig att ta bort smink- höhhöh enbart för att inte slita på färgen under- jag ju inget med att göra att jag är stans lataste;)



Ja verkligen för djupt, han bar mig i stort sätt berätta vad jag tycker om- jag bara eeeeeh ehhh (fantiserade hej vilt hahahah) hahaha;)



ang ekonomin vill jag bara skrika- vissa har det bättre än andra helt enkelt. hahaha NOT!. skulle dom se saldot skulle dom ju skratta för tillfället- hej jag går back dom här dagarna hahah. fan vad asken skriiiiiiker till mig, ha det underbart (wihoooo vädret ser ut att börja ordna upp sig GOOOOOOOTTT E DE";)

2010-04-21 @ 20:13:59
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/
Postat av: Girly

Härlig saker du fick hem:)



Grattis Girly

2010-04-22 @ 00:05:39
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: Louise

PhotoScape är också riktigt bra! Var har du köpt busen och det? puss

2010-04-22 @ 22:34:30
URL: http://thailandssol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0