Usch!

Idag är verkligen vädret helt kasst!
Blev en snabb tripp framåt,
ska hämta lite bussbiljetter sen bär det hemåt igen för en massa tvättviking!

Blev som sagt en lugn och skön fredagskväll hemma,
lördagen var ju ockps planerad att den skulle bli lugn, men icke!
Blev full, träffade karin en sväng, klockslaget när vi kom hem har jag faktiskt ingen aning om!?
Men jag vaknade i alla fall kl 13.00 dagen efter och mådde piss,
var som vanligt tvungen att gå upp och prata lite med toaletten! haha xD

På fredag åker älskligen till Villingsberg med bror sin och fiskar lite,
hinner han hem till kvällen så är en BIO inplanerad, Flickan som lekte med elden.
Can´t wait to se it!

Har vart väldigt dålig blogguppdatering, ska försöka bättra mig!

Och Linda om du läser bloggem idag, så är jag hemma i morgon runt tolvsnåret och väntar på dig.
Klart jag hjälper dig med blonderingen :)
Slå mig en pling sen ;)

Puss på alla!
-
Lägger in lite bilder strax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0