Tuff helg!

Vilken helg det har varit. Suck!
Idag blir det storstädning hemma, STORSTÄDNING!
Ibland blir ju inte saker och ting som man har tänkt sig, tråkigt nog.

Är hemma hos syster och Stefan en sväng,
blir hemmåt om en stund, sen ska vi tvätta och städa hela dagen..

I lördagas var vi iväg till Karin & Johan en sväng,
drack några öl men stannade inte så länge,
vi var alldeles för sega sen fredagen, det blev kanske lite för mycket då!

Tog bussen förut och tog med några påsar med pant, haha.
Patrik hatar att panta, han skäms verkligen ihjäl,
men han tyckte det var skitkul att stå och ta kort på mig
när jag stoppade i burkarna,
-" haha det här ska jag lägga ut på Facebook :D" Säger han.

Troligtvis inte, haha!


Och min mobil har blivit cp, igen!
Har skickat massor med sms till folk men det står bara Sms väntar!
Vad är problemet?
Den förra som pappa lämnade in på lagning gick det inte att prata i,
och den här går inte att skicka sms i från. Riktigt irriterande..


Längtar massor tills vi ska tapetsera om,
då blir det bland annat en ny matta och nya hyllor.

Hampen matta IKEA 399:-


Gullholmen gungstol IKEA 499:-

Och tre vita vägghyllor!
Kommer bli hur bra som helst!

Nej lite mer kaffe på det här!

Så bloggar jag mer nästa gång jag har tid och har en dator närvarande :)


 


Kommentarer
Postat av: simone

Sv: Vilken mysis matta! :)



Tackså hmskt mycket :) Jo, håller med dig - sotat är inte Emo, vad är emo? Det är just det jag inte förstog. Svårt att se på människor ifall de lyssna rpå just "Emo musik" Eller om jag ska skriva emotinal-hardcore^^ Hårdrock, eller punk :P

2009-09-14 @ 13:46:10
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: carrolina

sv; åh fränt! jag vill också kunna det. alltså det är på en afro frisör jag har gjort det så jag kan inte själv ^^ men tack =D

2009-09-14 @ 15:19:49
URL: http://blondincc.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dåligt att du inte hörde av dig igår :S

2009-09-14 @ 17:22:25
URL: http://jennienyberg.blogg.se/
Postat av: simone

SV: absolut, håller med dig där :)

2009-09-15 @ 13:09:42
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0