Kumlamarken!

Blev en ganska så tidig uppgång idag.
Kaffet var slut i morse vilket var panikjobbigt!
Kom hem till syster vid 11 ungefär.
Vi ska ta en tripp med ungarna och gå runt lite på Kumlamarken och se om det är något att ha.

Ska träffa Linda där framme också :)

Lite senare vet jag inte vad som händer riktigt,
Fredde kommer ju till Kumla så vi skulle väl träffa honom också.

Alkohol eller ej idag det är ju frågan.
Är fattig som bara den just nu så!
Skulle ju vara skönt att vakna upp i morgon också och INTE vara dålig.
Fortsätta med mina dagliga Situpser, haha!
Går väl rätt okey, har lite träningsverk i magen men det får man tåla.
Då vet man ju att det tar lite i alla fall :D

Skönt att hösten börjar närma sig,
ska köpa en ny jacka snart också tänkte jag,
en skinnjacka och en vinterjacka!

Sen är det bara att gå upp tidigt och gå sina rutinerade morgonpromenader!

Och mina nya älsklingsskor gick sönder idag! GRÅTER!
Patrik skjutsade mig på cykeln fram och när jag skulle hoppa
av så fastande klacken i hjulet,
blev en stor repa! Tråkigt eftersom jag bara har haft dom en gång, men dom går ju att använda i alla fall.

Har inga batterier i kameran, så inga kort blir tagna idag, tyvärr.
Men det går nog att ordna kanske.

Längtar just nu tills om 2 veckor då vi förhoppningsvis ska börja tapetsera! :D
Sen blir det en ny soffa på det och lite mer skit till lägenheten! Blir nog kanon!

Nu ringde Linda precis, ska börja sminka mig lite tänkte jag och kolla med syster
om dom börjar blir klara snart!
Oj blev ett lite långt inlägg, men jag har ju inte skrivit på ett bra tag så
behövde väl skriva av mig lite, hade kunnat skriva ännu längre men vem fan orkar läsa det? haha!

Puss hej på alla!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vadfan nu får du börja skärpa dig med bloggen! Jag måste ha något kul att läsa ju :DD

2009-09-11 @ 21:49:48
URL: http://felicianeveelius.blogg.se/
Postat av: felicia

sv; Nej förstår det. Ni får försöka skrapa ihop pengar till en dator snart :D usch, det skulle jag aldrig ha råd med. Åh, tack! :D

2009-09-14 @ 12:47:26
URL: http://felicianeveelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0