Karusell!

Som sagt så åkte jag karusell med lilla William när det var K-marken i fredags,
sötisen tyckte det skulle bli så roligt at få snurra lite,
men så fort vi satte oss i kaffekoppen och karusellen började snurra i gång var det enda
William fick ur sig "Stopp, stoppa! Mamma! Stopp."
Haha sötisen, jag fick säga åt karusellgubben att inte snurra mer på våran kopp,
efter det så ville inte William åka mer, kanske får han karusellskräck hela livet nu?Nedå..

Jag och hjärtat tog en kaaaaaaall kvällspromenad hem till syster med familj.
Fy satan, vintern är verkligen på gång!
Ska ju införsaffa mig en skinnjacka eventuellt nästa vecka.
det jag ser fram emot mest nästa vecka är i alla fall vårat paket från H&M. :)
Nya skoletter (fult namn), väska och lite annat shit! Bilder kommer ;)
-
Här är två foton på min syster söta ungar!
Och ni som är sugna på en ny snygg design,
besök hennes logg, hon är grymt duktig och har
en designutlottning!


William och jag :D


Söta Anton :)


Dessa snygga höst skoletter kommer på posten nästa vecka!
Kommer garanterat att användas flitigt! :D
H&M 299:-


Även denna snygga väska i fägen Mullvad!
H&M 199:-


Och älsklingen kommer bli supersnygg denna cardigan! (Fast en mörkgrå)
H&M 399:-

Måsta säga att jag blev bra sugen på dessa också..
Men mina skor täcker ju snart hela hallen hemma så det fick bli ett par! (för tillfället)




Kommentarer
Postat av: blondys

åh vill också köpa kläder! :)



sv; ja ellerhur.. Irriterande med anonyma som klagar! >.<

2009-09-18 @ 10:48:16
URL: http://wictoriawester.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jaa tro mig jag vet! Hade en annan blogg tidigare som bara handlade om saker jag hatade, men det var väldigt överdrivet och rena steriotyphistorier. Men folk tog det vääldigt seriöst och helt plötsligt var jag en hora som borde gå och dö eller nått! haha... orkade inte mer tillslut faktiskt.

Söt blogg btw. :)

2009-09-18 @ 11:11:56
URL: http://malynpolecastle.blogg.se/
Postat av: Felicia

Jag älskade väskan! :D du köper alltid en massa fina saker, haha.

2009-09-18 @ 16:05:37
URL: http://felicianeveelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0