I´ts late!

Paketet från H&M, det skulle ta 1 vecka, vilket det har gjort idag!
förhoppningsvis kommer det i morgon, can´t wat!

Ska med älsklingen in till stan i morgon, han ska ha ett möte.
Sen ska vi möta upp Fredde och ta en fika.
Vet inte vrt det blir men säkert något mysigt ställe.
Det är ju inte alltöfr ofta man är inne i stan och fikar,
eller inne i stan överhuvudtaget!

Är sugen på att dra till Klaras på lördag, men men det återstår att se!
På söndag blir det troligtvis middag hemma hos Malin,
Fredde lagar och Malin serverar, det ser jag fram emot :)

Känns som om jag har hunnit med ganska mycket idag i alla fall, gött!

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Felicia

sv; Jag fyller bara på min färg jag har nu :D men det blir en otrolig skillnad faktiskt!



Jag ska till klaras på fredag. Halva priset på allt i baren fram till 22.30 ;) haha!

2009-09-23 @ 17:33:08
URL: http://felicianeveelius.blogg.se/
Postat av: Louise

Är inte Fredde ihop med Sofia? Eller äre en annan Fredde? Klaras låter skitkul! Ja jag satt o tänkte på dig igårkväll,vad länge sen det var vi sågs sist. :( Hörde du att mamma varit sjuk? Puss!

2009-09-23 @ 20:52:14
URL: http://thailandssol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0