Half way there..

Nu känns det äntligen som om det börjat hända lite grejer här hemma!
Patrik och Benny har åkt iväg för att handla två rullar till och blondering till mig,
har fått världens utväxt nu oco såklart så skickar Patrik nu och säger att Ultrablond var slut! :(
Får bli imorgon då!
Känner mig jätte krasslig och slemmig i halsen, typiskt att jag ska åka på en förkylning nu!
Förhoppningsvis blir det inte värre nu än vad det är, brukar ha rätt svårt för att bli sjuk, har väldigt bra immunfösvar! :D

Ca halva rummet är klart nu i alla fall, så imorgon blir det klart!
Då kan jag äntligen sätta igång och sätta upp gardiner och göra det myspys i vardagsrummet :D

FY jag spyr på utväxten snart! Och ruffset!


Hittils är jag nöjd, har dock gjort hela högra halvan av väggen också :)

Det kommer bli mys med färgen tror jag!




I förrgår var jag också duktig! Spacklar och allt ;)

Kommentarer
Postat av: matilda

Hej, jag tycker du har en fin & bra blogg. Så nu lägger jag till den på bloglovin, kika gärna in på min blogg & lägg till den med!:)

2009-09-30 @ 21:59:12
URL: http://maatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0