Fullt upp!

Fy satan, gick upp klockan 05.50 i morse och jag är riktigt trött!
Sa åt älsklingen igår kväll att han inte skulle väcka mig när han gick upp i morse
för att jag inte skulle kunna somna om.
Men sen vaknar jag ändå av att han kommer in och vill att jag ska gå upp och dricka kaffe med honom!
Han- "Älskling kan du gå upp och dricka kaffe med mig är du snäll jag ska ju snart åka.."
Jag- "Vad är klockan? Ska du åka nu?"
Han- "Nej klockan är tio i sex."
Jag- "Men du skulle ju inte väcka mig!"

Jaja snäll som jag var så gick jag upp och gjorde honom sällskap,
en kopp kaffe och sen kunde jag definitivt inte somna om! Haha!
Blev att titta på The Voice och sen ta mig en dusch. Lite BrunUtanSol och fix sen var jag klar.
Tog bussen hem till syster för att betala en massa räkningar,
inväntar Jennie och Chanelle också :) Köpte en ursöt body och mössa åt Chanelle igår som hon ska få idag.
Sen blir det en tripp till Maxi och handla lite smått, möta upp Linda och åka hem till mig för att blondera hennes hår.
Efter det ska jag ta tag i vardagsrummet, ta bort alla tavlor och spikar, dammsuga listerna osv.
Påbörja målningen av alla lister ikväll, iväg och köpa tapeterna så imorgon börjar tapetseringen.
Känner att jag vill ta det lugnt ikväll för att vara bakis imorgon orkar jag INTE! :P

Har pratat lite med Patrik och han har fått 3 fiskar än så länge :D
Antar också att det inte blir någon bio ikväll, vill så gärna ta tag i vardagsrummet och allt nu!
Hämtade ut paketet från H&M igår, blev supernöjd med allt, förutom att skorna kändes en aning trånga igår kväll när jag provade dom, var ju iofs svettig och kände mig helt svullen om fötterna efter att ha gått typ 6 timmar på dagen runt hela Kumla och flängt.
Men när jag kom hem så passade de perfekt! Högerskon känns lite smått trång,
har jag en mycket större högerfot än den vänstra eller vadå? Haha!

Älsklingen har Kameran så bilder kommer upp senare!
Trevlig helg på er alla nötter och vanliga människor!
Pusshej


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag ska lämna tillbaks jackan idag, den känns inte helt hundra :p Kul att du och Jennie hittat tillbaks till varandra :)Det är faktiskt väldigt vanligt att den ena foten är lite större än den andra :O



puss o lycka till med tapeter o allt!

2009-09-25 @ 11:48:54
URL: http://thailandssol.blogg.se/
Postat av: simone

SV: Haha den är lite snuskig den ^^

2009-09-25 @ 12:05:37
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: felicia

Alla har olika stora fötter :)

2009-09-26 @ 15:01:22
URL: http://felicianeveelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0