Bakfylla suger!

Så därför ska vi vara nyktra hela helgen! Och ännu längre!
Vad är meningen med att dricka sig full liksom?
Jag mår oftast skitdåligt dagen efter, vissa minnesluckor då och då,
och massa förlorade pengar. PÅ SKIT! Haha, ibland kan det självklart vara kul att festa till lite,
men bara ibland har jag kommit på nu!

Så ikväll blir det film, god mat och massa mys hemma.
Blir att titta på OZ, den där fängelseserien. Vi lånade hela boxen av Karin och Johan, det är ca 54 timmars tittande, tror vi har hunnitmed 15 timmar kanske! Går ju verkligen inte att sluta titta, älskar verkligen den serien!

Sen så blir det eventuellt  en liten fisketur nu på eftermiddagen,
men det är inget som är bestämt än.

Jag är uppe hos syster en sväng, har precis blonderat hennes utväxt!
Nånting som jag tycker är både lite småtråkigt och jobbigt,
även på mig själv, men det måste ju göras och resultatet blir ju alltid bra :D

Patrik åkte hem före mig med maten som vi handlat till kvällen,
han skulle ta tag i den lilla diskhögen också innan jag kommer hem. Skönt!

Nej nu får jag stressa på lite för bussen hem går strax!
(är alldeles för slö för att knata hem, 20 minuter i högklackat är ingen höjdare direkt) :P

Pusshej på alla!

haha, mammas gamla vinterpjucks, (från 80-talet?)


Som btw är heta ute på marknaden igen! Är sugen på ett par! Haha!




Kommentarer
Postat av: Felicia

sv; Ja, as fin färg! Och modellen är både praktisk och snygg tycker jag :) haha, ja det tycker jag :)

2009-09-18 @ 17:46:03
URL: http://felicianeveelius.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ja det har du rätt i! Jag skulle aldrig kunna skriva anonymt till någon iaf, oavsett vad det är jag har att säga. men känner att bloggvärlden blivit mest fylld av hat på sista tiden. dessutom på onödiga saker som hur folk ser ut o grejer! som om någon kan rå för sitt utseende! comments har bara spårat ut helt enkelt.... :(

tack så mycket! :) jag har följt din blogg ett par månader nu och tycker den e mycket intressant! :)

2009-09-18 @ 17:57:35
URL: http://malynpolecastle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0