Världens godaste glass!

Vi är hemma hos syster en sväng just nu,
Patrik hjälper Stefan att bära ner deras gamla säng,
senare ska Stefan åka till IKEA och köpa en ny stomme,
kommer bli skitbra :)

Jag har ingen aning om vad som händer idag faktiskt,
så tråkigt väder så man har ju inte lust att göra ett skit!
Blir hemåt sen för att käka lite,
och sen blir et lite spel hemma ikväll.
Älskling ich jag har spelat Geni några kvällar nu,
svårt men kul :D

Har köpt ännu en förpackning av världens godaste glass, enligt mig!
Kommer nog inte att köpa någon annan smak hädanefter,
så har ni inte smakat den så gör det!

En trött och nyklippt Patrik på pizzerian igår :love:



Har inte varit så flitig med Kameran den sista tiden.
Så inga nya bilder på mig.
Har faktiskt toppat mig lite, typ 2 cm. Tyckte att det räckte :)
Så inga slitna toppar kvar i alla fall!


Har äntligen hittat jackan jag ska köpa!
Från H&M 699:- NICE!



Kommentarer
Postat av: Blondie

Snygg jacka! Dock tror jag inte violglass är nåt för mig, haha :D



Köpmangatan 32, bredvid Spisen! hihih. DU KOMMER VÄL OCH HÄLSAR PÅ! Fan vad vi ska umgås då :) Skönt att komma in till Kumla igen!

2009-10-21 @ 19:27:08
URL: http://thailandssol.blogg.se/
Postat av: Felicia

Den glassen är skit god :D jag älskar voil! Snygg jacka!

2009-10-21 @ 20:55:39
URL: http://felicianeveelius.blogg.se/
Postat av: susse

Jätte snygg jacka =)

2009-10-23 @ 12:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0