Tacokväll!

Igår var ingen av oss ute på hela dagen,
vi var alldeles för slöa och dåliga! :P
Fredagen spenderades en stund hemma hos Jennie :)
Och gårdagen blev en hemmakväll.
-
Tog cykeln fram för en stund sedan,
har varit på Ica och inhandlat massa grejer till Tacosen.
Ska bli mys, blir lite spel ikväll också ^^
Och självklart OneTreeHill & GossipGirl :love:

Har inte med mig Kameran så ingen blilder blir tyvärr inlagda idag.
Kanske i morgon om jag orkar blogga!
GUD har vart alldeles för dålig på det den sista tiden.
Men snart har vi nog en fungerande dator hemma igen, WIHO!
Så då blir det nog bloggskrivande dagligen :D

Hoppas alla haft en trevlig helg.
Later-


Kommentarer
Postat av: Anonym

GÖR DU??? Jag började för en vecka sen!!! Kom dit på fredag dååå vafan :D Kl 9 :) Jag ska på arbetsintervjuv på onsd så kanske inte blir kvar där så länge men! Fan vad kul om du går där :D:D:D Haha. Jag känner mig helt utanför nu, känner ju inte en jävel ;b

2009-10-26 @ 15:21:29
Postat av: Louise

haha har fått brev från communicare nu o ser ju att din mailadress är med där. vore ju aaaskul om vi gick där samtidigt!!! om man nu måste vara där liksom, inte så jävla kul om man säger så :p

2009-10-26 @ 15:32:02
URL: http://thailandssol.blogg.se/
Postat av: Felicia

Wiho säger jag också! :DD jag saknar dina blogginlägg!

2009-10-26 @ 17:26:20
URL: http://felicianeveelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0