Pyttipanna!

Blev förövrigt en sväng till Cesars i lördags igen,
jag som var iklädd uggs, raggsockar och stickat, med fredagens smink också!
Snacka om slö, jag var bakis hela lördagen,
vi skulle bara ut och handla en sväng och gå upp till föräldrana,
sen blev det andra planer!

Har träffat Jennie idag också, följde med henne till Fylstamottagningen
sen gick vi hem till mig en sväng för lite kaffe och tittandes i kataloger!
Vi längtar efter vintern och mysig inredning! :D

Snart ska jag hem och göra pyttipanna och ägg! Gud vad gott

Cesars i Lördags!


Riktigt trevliga är dom som jobbar där!


Bytte föresten mina Gråa skoletter i storlek 39 mot Fridas svarta i storlek 40! :)
Tråkigt att dom är svarta bara, de gråa var ju för snygga!


Och idag skiner solen! :)




Jennie :)

Kommentarer
Postat av: Malyn Polecastle

hahaha!

ja jag läste att du gjorde en klassiker och hitta ett fastklistrat bankkort på bröstet! HAHA! kan inte ens räkna hur många gånger jag gjort det!! XD

2009-10-05 @ 20:36:29
URL: http://malynpolecastle.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag hade hoppats på lite bilder på oss! FYFAN VAD ROLIG PATRIK VAR IGÅR DÅ!



P: Ja du är snäll Lollo men jag vill dra hem nu

Du: Ja men vi är hemma, kolla gardinerna, kolla bordet, det är i vårat kök



HAHAHA

2009-10-06 @ 23:22:12
URL: http://thailandssol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0