Halloweenkväll :)

Japp, strax åker vi iväg till bolaget och inhandlar lite gott!
Sen senare så blir det att göra sig i ordning och dricka lite här hemma hos Bina & Danne,
efter det blir det utgång till Rondellen. (En restaurang)

Hoppas att kvällen blir riktigt rolig och lyckad,
dock ska jag inte vara utklädd, lite tråkigt kanske men skit samma :)
Har funderat på det så länge nu och skulle självklart vara skitkul att klä ut sig till något, men kommer verkligen inte på något kul sådär, det är så tråkigt att det oftast är likadana utklädslar, typ (djävul eller ängel) eller nåt sådant, fast det är ju typ dom utstyrslarna som faktiskt är snyggast tycker jag,
men orka att alla ska klä sig likadant! Så jag tänker vara mig själv! :) Med lite extra smink kanske ^^

Imorgon åker vi hem, har ingen aning  om vilken tid vi åker,
men på kvällen är det i alla fall planerat att dra hem till Nina & Sonny på Halloweenfest :D
Och så ska jag äntligen träffa Linda! Det var allt för länge sen tråkigt nog!

Puss&Kram&Ses


Den här outfiten skulle jag LÄTT kunna ha på mig! Sött :)

Kommentarer
Postat av: froidan

Tycker du? :D Hehe ja visst var dom :)

Men du, skulle inte Emelie komma imgorgon? Ta det lugnt ikväll nu bara ;) PUSS <3

2009-10-30 @ 13:48:04
URL: http://froidans.blogg.se/
Postat av: Marielles frisörblogg

hoppas du fick en rolig kväll!



Nu är jag tillbaka från min bloggpaus med en frisörblogg :D Tipsa mig om allt ni vill läsa, alla tips uppskattas!

Tack på förhand & hoppas du gillar min blogg

KRAM

2009-11-01 @ 09:46:52
URL: http://mariellem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0