Att åka bort!

Det kan ju alltid vara skönt.
Att slippa den här hålan när man får chansen, haha!

Imorgon åker vi iväg till Patriks Bror och hans sambo och deras dotter Tindra :)
Dom skulle iväg till Marieberg imorgon så dom hämtar upp oss efter det,
det blir ju en bit att åka eftersom dom bor i Surahammar, (utanför Västerås för er som undrar vart det ligger)

Haft en tvättdag idag, JOBBIGT!
Eftersom vi nog somnade vid 02.00 i natt och klockan stallde jag på 07.00.
Snoozade 4 gånger innan vi kom upp,
sen la vi oss och sov igen tills maskinerna var klara, 1 TIMMA!
Men snoozade även då 7 gånger, hahaha!
Han fick gå upp själv och ta tvätten, jag var alltför trött, kontstigt.
Ska aldrig mer snooza man får ju inte särskilt mycket sömn om klockan ska
ringa 11 gånger på 3 timmar var tionde minut!
Usch, måste lära mig att lägga mig i tid känner jag.
-
Vi är hemma hos syster en sväng, patrik och stefan gick ner och slängde deras gamla
soffa, sen bär dom av in till Jysk och köper en ny ;)
Hade hoppats på att syster Emelie skulle komma på besök ikväll,
god mat lite sällskapsspel och övernattning men det blir tydligen inte så,
Lördag tycker hon, när vi kommer hem. Känns ju lite segt och stressigt.
Men men :)
Eventuellt en blondering imorgon, alltid så skönt med nyblonderat hår.
Har varit riktigt seg och dålig på att ta hand om mig på sistone känner jag,
har känt mig lite sådär blekfet. Ush haha!
Så efter 3 dagars användning av b.u.s känner jag mig redan fräshare ^^
Idag har jag beställt jackan från H&M också :) Och en jacka till Patrik.
Hoppas det kommer snart!

Have a nice day!

Ja jag slänger in en gammal bild eftersom kameran är hemma, ovanligt!


Och kära Lollo har börjat på Communicare, nu känns det genast mycket roligare att gå dit :D




Kommentarer
Postat av: froidan

Jag skaa ;) <3

2009-10-29 @ 16:14:51
URL: http://froidans.blogg.se/
Postat av: Malyn

HAHA tack så mycket! :)

2009-10-29 @ 16:39:50
URL: http://malynpolecastle.blogg.se/
Postat av: froidan

Ska lägga in bild snart :) <3

2009-10-29 @ 21:07:53
URL: http://froidans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Usch för spöken! det är läskigt!

Jo det är väl bra här förutom att jag är sjuk :-( tråkigt!! Självdå? :-)



<3

2009-10-30 @ 11:31:31
URL: http://asterisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0