H&M och Julafton

Ojoj här har det inte blivit mycket bloggande på ett tag!
Har tappat lusten lite faktiskt, det blir nog lätt så när man inte
har tillfälle att blogga så mycket!

Ikväll blir det en lugn och  skön hemmakväll med älsklingen.
Laga lite gott käk och kolla på Idol.
Hoppas förövrigt att ERIK vinner, han är bäst! :D

Ringde till H&M idag också, min jacka var "Tillfälligt slut" :(
Så jag avbeställde den, det går fortare att åka in till H&M och köpa
den än att vänta tills dom får in den på lagret igen,
och nästa vecka kommer Patriks jacka också,
resten av kläderna skulle inte komma förens i slutet på December :O
HALLÅ? Det stör mig så fruktansvärt mycket,
varför skickar dom ut kataloger och lägger ut kläder på deras hemsida
när dom inte ens finns på lagret än, nej då ska man få vänta i nästan 2 månader! SURT!

Jaja, då får det bli ett par nya jeans och vinterskor denna månaden i stället,
och lite Julklappar, för fy fad mycket jag längtar efter Julen :D

Pusshej
-
Jahaja nu fanns visst min jacka på H&Ms hemsida!? VILL HA NU!





Kommentarer
Postat av: Felicia

Vart har din header tagit vägen? jag har inte sett den på evigheter ;/

2009-11-06 @ 16:39:00
URL: http://felicianeveelius.blogg.se/
Postat av: Felicia

Nej jag har inte sett den på evigheter :S den kommer aldrig fram ;( det är bara vitt!

2009-11-08 @ 14:32:12
URL: http://felicianeveelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0