vilken jävla helg!

väskan har jag inte sett röken av :/ gårdagen blev knas inne i stan, blev lämnad där utan pengar och inga batterier på mobilen :( fick låna en telefon av någon så jag ringde benny som var snäll och kom och hämtade mig :) Tack och lov för det annars hade jag fått vara inne i stan hela natten, utomhus :/ FY!

Och varför ska folk snacka så mycket skit?
Tröttsamt som bara den!
Men folk får tro vad dom vill, ärligt talat jag orkar inte bry mig längre.
Det är bara en massa jävla problem jämt,
varför kan ingenting bara få vara, låt det ta sin egen tid för fan!
Vissa människor skulle verkligen behöva en riktig läxa och växa upp!

I do whatever I want, wherever I want, with whoever I want!
Lev och lär sen, trött på folk som ska ta en för givet..
Och jag är trött på folk som tror för mycket, vet ibland inte om jag ska skratta eller gråta! Haha.
Att skratta är väl ett bättre alternativ!
Nu återstår det bara att se vad som händer sen, allt har konsekvenser, om man bara kan vara ärlig!


Kommentarer
Postat av: Louise

Fyfan vilken tur att du kom hem då!

2009-05-11 @ 00:47:41
URL: http://thailandssol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0