shit och mycket mer!

Har precis blivitg hemskjutsad av pappa. Har ju inte vart hemma sen i torsdag, och inte sovit hemma sen förra fredagen, vet inte vad det är men jag mår bara dåligt när jag är hemma, trivs inte alls här längre.. tråkigt nog!
Har bestämt mig för att jag ska börja lugna ner mig idag, jag orkar inte längre. Kroppen säger ju i från till slut.
Och allt som händer, det är så mycket som har hänt så jag vet inte vad jag ska göra. Tankarna bara snurrar.. Därför har det blivit alkoholen som har fått döva det mesta, men det ska bli slut på det nu. Jag ska försöka mitt bästa i alla fall!

Aja, allt har ju inte varit skit i alla fall, jag har haft riktigt kul också :) några dagar inne i stan, på krogen och massa, det jag mår dåligt över är alla pengar som har gått åt. Shit, vill inte ens tänka på det.
Ska faktiskt bara duscha nu och byta om, som vanligt när jag är här hemma. Sen ska jag fram till Mona & Tord igen, ta med lite kläder och slänga på en maskin, här finns ju inga lediga tvätt tider ju :/
Sen ska jag träffa en viss person och prata lite. Får se hur det går. Ska kolla om Lollo har kommit hem också :) Hoppas!

Här kommer lite bilder från onsdagen på Pitchers, valborg och från i fredags. Sen tog batterierna slut som vanligt :P
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0