Ingen bra idé!

Alltså frågestunden, kanske finns det inget att fråga? Har jag utlämnat mig själv så mycket redan? :P haha!
Jo lilla Emelie, i sommar ska jag ta tag i allt och det ska bli den bästa sommaren nånsin :) :love:
Var med Lollo igår, färgade hennes utväxt och drack lite vin, trevligt var det :) Skulle ha lagt in nya bilder idag men jag glömde ju kameran hemma hos Lollo :/ skit då..
Idag är det Kumlamarken, ska gå en sväng med Lollo, och träffa Jennie och ta ett varv också :)
Skönt att det blev så fint väder!
Typiskt att man är så fattig varje gång det är Marken.. Blir bara att gå runt och glo och träffa folk i stället :D
Sen ikväll ska jag vara med Linda :) alltid lika kul :)

Och sen tror jag att jag måste sluta fundera så mycket som jag gör. Det är inte bra!
Hjärnan arbetar ju för fullt hela tiden! Kommer ju kollapsa snart om jag ska hålla på..
Blir trött på mig själv ibland också, Haha Lollo försökte ta mobilen från mig igår men ICKE! Haha!
Faaan, det skulle hon ha gjort alltså..


Kommentarer
Postat av: Louise

Är alltid så himla kul att vara med dig. Tack för maten :) Jag är ledsen att jag har gjort dig besviken. Jag vill att du ska veta det, jag är verkligen ledsen...

2009-05-08 @ 23:00:38
URL: http://thailandssol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0