I wonder..

Blahablaha!
Det finns visst några små filurer som vill att jag uppdaterar och håller bloggen igång! :)
Jahaja, konstigt nog så känner jag inte för att blogga denna dag, har inte direkt något att skriva om..
Hur kan det komma sig? Mitt liv som är så innehållsrikt och intressant!? Jo men det är sant, det är det faktiskt.
Just nu i alla fall, men det är ingenting jag tänker skriva här om här. Allt blir bara besvärligt, och det orkar jag inte, jag känner faktiskt inte för att vara så taskig. Bara på fyllan, så jag ska förbjuda mig själv att skriva blogg när jag är onykter :P
Och jag borde ha någon med mig varje gång jag dricker, DYGNET runt, som förbjuder mig att ringa och smsa också!  haha!

Denna dag är bara grå och tråkig känner jag, vad ska man hitta på en sån här dag?
Som vanligt på såna dagar och när jag känner mig lite nere så är alkohol det första jag tänker på. DÅLIGT! Jag vet..
Men det visar sig väl senare.
Ska fundera mer på om jag ska ta den där lägenheten också, är lite skeptisk. Jag får panik av tanken att bo i en etta, jag vill inte, jag vill ha ett sovrum och ett vardagsrum, som jag har nu! Men vill nog inte bo kvar här. Säljer skiten och köper nya möbler i stället kanske? Förnyar det lite här hemma :D

Pusshej på alla :love:

Och Linda, jag älskar dig min bästa vän!
Bara ett litet samtal och några ord lyfter min dag :)





































Kommentarer
Postat av: Linda

Nåå! :) Jag älskar dig med! Jag tycker för övrigt att du ska ta den där lägenheten, även om det är en etta så kommer du att vänja dig med tiden, då blir det ju lixom 'ditt' hem, sär du kan börja om & komma igång med en ny start. I din gamla kanske blir jobbigt när det var eran som du har så mkt minnen i? Du ska göra precis som du känner för men jag tror du skulle må bättre av o flytta. Puss

2009-05-06 @ 11:23:08
Postat av: Anonym

Jag håller med Linda....Starta upp på nytt....

Det förtjänar du!

2009-05-06 @ 16:48:03
Postat av: Louise

Hur fan skulle man lyckas hålla dig borta från mobilen? Jag ställer gärna upp o försöker, men det kan ju bli livsfarligt!!! Haha. Imorrn då jävklar tycker jag att vi ska ses :)

2009-05-07 @ 00:32:48
URL: http://thailandssol.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej

jag tycker du skall förnya lite som bara är dina ider å dina tankar där hema så skall du e att livet komer att leka igen för dej å du tycker att du har fint där hema å du kan bjuda hem kompisar&familjen så komer du att må bättre å trivas i lägenheten EN SOM VET ATT DET KOMER ATT FUNKA FÖR DEJ KRAM FRÅN EN BLOGGARE

2009-05-07 @ 22:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0