I´m sick..

Vaknar upp hemma hos föräldrarna i dag efter en svettig natt, det enda som känns bra med det är att jag inte är dålig idag :) Hurra för mig!
Är i stället som jag blev förra måndagen, sjuuk, har jätteont i halsen, men det går väl över.. Tror det blir så för att jag har hållt i gång bra länge.
Dricker kaffe och tar en cigg just nu, ska ta mig hem sen och kolla posten och lite grejer, sen vet jag inte vad jag ska göra idag faktiskt, ska nog kika förbi Mona & Tord på en kopp kaffe, och eventuellt Frida en sväng också :)

Mamma ropade precis in mig i vardagsrummet och ville att jag skulle lyssna på en låt på Tvn, det var någon med Carolina Af Ugglas - Så gör jag det igen, faktiskt så var den bra! Gillar den lika mycket som hennes snälla snälla, haha :)
det är många som inte tycker om henne och stör sig på hennes rörelser och allt möjligt på scen haha, men orka bry sig, texterna är ju svinbra och sätter sig direkt i hjärtat!

Och när jag äntligen är fri dig
Då kommer du till mig
Och så gör jag det igen
Ja, så gör jag det igen
Vill inte finnas till
Nej, inte bara när du vill
Och så gör jag det igen
Ja, så gör jag det igen
Förlåter..


Ja så är det!
Och älsklingsgumman Jennie, jag har sååå dåligt samvete från i lördags ska du veta!
Vet inte vad det är med mig och varför jag ens säger såna grejer, jag är intemig själv, känner verkligen inte igen mig nu förtiden :( ska försöka komma på fötter igen och bli den gamla vanliga Sandra :) Älskar dig Jennie :love:



Kommentarer
Postat av: FURNISH.etc

Håller med dig ang. Ugglas! Kanonbra texter och härligt annorlunda röst!



Passar på att tipsa dig om en ny tävling på min blogg där du kan vinna en valfri väska/shoppingbag, välj mellan 40 olika och vinn din favorit!

2009-05-11 @ 11:04:44
URL: http://furnish.blogg.se/
Postat av: froidan - [W - 07 & A - 08]

Ja, kom hit, kom hiit :D

Bra låt hehe <3

2009-05-11 @ 11:11:40
URL: http://froidans.blogg.se/
Postat av: tess

snälla snälla är ju as fin! Alla tycker jag är helknäpp som tycker den är bra haha! till o med felicia brukar sjunga "snälla snälla snälla snälla" haha :P

var förresten jätte kul o ses hemma hos lollo när jag sågs då, det var ju ett antal år sen vi umgicks lite du o jag :P

2009-06-06 @ 00:17:17
URL: http://tjofe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0