Svettig dag alltså..


Haha, en liten bakisdag, har gått runt i min stora varma morgonrock i princip hela dagen, och svettats!
Ja för vi hade ju besök av grannen Erik, så jag var ju tvungen att slänga på mig något fort när det ringde på dörren ju :)
Har suttit i vardagsrummet mestadels, ätit mat ett X antal gånger xD
Kollat på TV, spelat Poker och kollat Melodifestivalen. är glad att operasångerskan vann och inte den där Måns, nej jag tyckte inte om honom! Jag hejade för fullt på Alcazar, som jag alltid har gjort. Och ringde några gånger men icke hjälpte det! Tur bara att det inte var Caroline af Ugglas som gick vidare till Eurovision med sin "snälla snälla".
Alltså ärligt talat så tycker jag att den är BRA! Texten och hennes inlevelse när hon sjunger är super! 
Men det är absolut ingen låt som skulle gå långt i Eurovision, nej det tror jag inte. Så Heja Malena :):)

Är lite sugen på att titta på Bedtime Stories just nu, men Patrik kollar ju på en annan film, och det är skittråkigt att sitta i ett varsit rum och kolla för sig själv :/ Ska föröska få med honom in i sovrummet och kolla på Bedtime Stories i sängen :)
 Och här är några bilder från gårdagskvällen!


   

    

   

















Kommentarer
Postat av: patrik

varför sa du inte att du ville kolla. älskar dig :)

2009-03-15 @ 11:24:27
URL: http://enpatrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0