Sleeping Beauty

Blev väckt av telefonen som ringde kl 09.50. Shit, försovit oss, igen. Måste nog sluta upp med allt filmtittande om kvällarna. Tittade ju på filmen 21, den var riktgit bra! Ska nog lära mig att räkna kort tror jag, gud vad rik jag skulle bli! :)
Patrik skulle ha möte här med Pappa och Kerstin kl 11.00. Men vi hann med lite städning ändå, pappa fick ta med kaffe för vårat var så gott som slut! ILLA!
Så nu sitter dom i vårat vardagsrum och har möte, ingen idé att jag är med så jag sitter i köket i stället.
Ringde upp Linda sen också för det var ju hon som ringde och väckte oss, det var ju tur det :)
Hon vill ju ha med mig ut på lite partyparty, hahaha! Skulle självklart vara kul, men det lutar nog åt att stanna hemma.


Jag ska klippa Frida idag också, hon har ju blonderat sig, massa slingor, så det har ju blivit lite slitet i topparna, Mona skickade sms idag också och ville att jag skulle klippa henne med, får se hur det blir. Kikar nog över där på en kopp kaffe sen! :)

Efter mötet blir det en dusch, lite mer kaffe och kanske frukost. Sen traskar jag ut!
Pussen

Patrik när han var 18 år :) Fiskade upp en Gädda på 17 Kilo!




Kommentarer
Postat av: [ froidan - 2barnsmamma ]

Pratar med dig nu :D <3

2009-03-13 @ 12:23:13
URL: http://froidans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0